Sunday, June 13, 2010

mood is back


hey, nta mlm ney aku nk bwat ntry je, mcm mlm sblom2 ini ditemani lgu2 ditemani bintang nan terang ngan hp yg smakin keding je die pnye duet,

TAPI,,, ntah semakin menjauh keadaan dahulu dgn sekarang, aku pown x taw npe an.? balek neyh, aku bersedih jee, jarang skali gmbira cm dulu an,

SEKARANG,, slalu kne maki an.? an.? for free is it? wtf? not fcuk but fish ehm,,
nta aku em0o je sjak shari dua neyh kalo die rajen lyn blog neyh, mungkin die fhm nape aku sje cri psl,
sbb kehidupan aku semakin membosankn,

kelainan tiada lagi, kata2 die nta le jd inspirasi, DIA=medulla oblongata
lirik neyh nta sesuai ngan diri aku?

Kosong hidupku tanpa mu
cerminku membayangkan
bayanganmu
pameran kaseh ku layu
tiada dirimu tiada untukku

Tinggalkan ku dlm angan ku
sakitku mencintaimu
deritaku
merinduimu
lemah hati menginginkanmu

Kau hilang terus kau menyepi
tawaku bila ku ketahui
berita kau sudah berpunya
hancur hatiku
berkeping keping jadinya

Hilangku bukan kerana cinta
hilang
ku bukan untuk menyeksa
bagiku semua tiada berharga
biarku telan semua
derita

No comments:

Post a Comment