Saturday, June 5, 2010

chipsmoreee

ah im here already,


cuti nie seakan x bmkna bwat aku. adaka die sbuk sgt? msg aku pown x blas uh, x pe la die da tkr no kot. tp tu yg terbaik bwat kteorg lgpown gosip mle bersensasi torrr. aq pown xde pape ngan die. kawan je kot. so please to the many who make fitnah jgn le wat ske hati fikir le dlu. klo kawan pown slah ke? isk x phm dgn manusia kini.


yg penting die nei kjap ade kjap xde cm chipsmoree an?x pe la utk sdapkan hti aku neyh, die sbnrnye tgh study yola coming spm an? bkn 'zero kemaksiatan SPM'10' tp sijil pelajaran malaysia okie :) aku dgn sabar mnunggu die tp apakn daya. bygn je tuuu. mse kt skola x slh aku hri slasa kot, aku nmpk ade akak2 f3 tunjuk 'best' kt die and then he smileee. mse hri jumaat lak aku nmpk die lalu dpn f1 pstu bhnti jap. then f1 tu snyum2. aku nie mmg x habes2 ngan fikiran aku. ade aku pnh tnye die? x pnh an? hahah papejela dagu gemok!

No comments:

Post a Comment