Saturday, July 3, 2010

blog walking penat ke?

assalamualaikum


setelah penat belayar diseluruh malaysia, mencuci mata yg kabur akhirnya tiba juga ke penghujungnya, penghujung 3 julai :D overall rakyat malaysia makin MAJU beb!




sangat2 seronok bace blog2 yg telah difollow dan akan terus aku follow yeah! penat tu xde ar, cume letih bace panjang2 maaa. aku ponn teringin nak ade banyak2 follower kamu dan kamu juga boleh melawat di blog saya yang lagi satu DISINISITU. tapi setakat ini follower blog neyh hanya 3 by 11.58pm 3 julai. yg lagi 1 tuu invinsible tapi saia nampak :D mr ape ek? F, K, R, S, atau H? mane2 je la. rajin juga dia singgah. 


congrats to supporter germany keputusan membanggakan yer! 



0-3 :))

mesti gembira kan penyokong german aku takkk, brazil jer :D


smbg sal blogwalking tuu, er sebenanye aku agak rimas tgk advert haha ta suke! ok blog aku ney sangat banyak banyak banyaaak kelemahan hehe aku just starter, anyone pleasse do comment :) komen ke? cadangan ke?blog neyh menjadi medium untuk aku express sendiri



p/s ; tadi meeting parents, cikgu cakap aku kat skola lain kat umah lain :)
ayah aku cakap aku KURANG jati diri :X
takkan ler aku nak tnjuk perangai x semgah kat umaah




2 comments: